Nieuws, promo’s, bedrijfsfilms, explanimations, luisterboeken…

Vertel het maar!

Bij voice-over werk draait alles om tekstbegrip bij de lezer, of eigenlijk: de verteller. Er moet een boodschap overgebracht worden.

cruciaal is dat de verteller de boodschap zelf begrijpt

De letterlijke tekst is namelijk maar een deel van de communicatie. Het draait niet om de voice-over maar om de luisteraar. Die moet geïnformeerd, overtuigd of aangespoord worden. Die moet de verteller geloven.

Recent werk

Aad Vlag: “Rob Krabbendam is de stemacteur die Het Onderzoekslab heeft ingesproken. Hij is de eerste stemacteur die ik van harte kan aanbevelen.”

Voorbeelden

Verrassende radio

Radio spotje ZOS

Nieuwsdemo

Vette promo’s zijn zó uit dat ze inmiddels weer in de mode komen. Geïnspireerd door de gave trailers op epicvoices.nl heb ik ook eens een poging gewaagd met een spannend muziekje uit iMovie eronder. Paar keer opgenomen, maar take 1 was het leukste (zoals zo vaak).

Promo

Neem contact op voor een gratis proefopname die ik snel lever. Zijn we er beiden tevreden over dan reken ik een marktconform tarief.